Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Ett besök på bibblan

Kategori: Allmänt

Biblioteket är verkligen en fantasisk inrättning. Tänk att vi kan låna böcker alldeles gratis! Det tycker jag är fantastiskt :-)
Och häromdagen, när jag var på biblioteket för att lämna tillbaka en bok, blev det som vanligt så att jag kom därifrån med två nya böcker... trots att jag har mer än tillräckligt med olästa böcker hemma i bokhyllan. Tänk att det ska vara så svårt att låta bli!
 
 
/Caroline
 

Kommentarer

  • Carro säger:

    Ett klassiskt syndrom att aldrig komma ut från biblioteket tomhänt ;)

    Svar: Typiskt boknördar, antar jag :)
    CAROLINE

    2013-07-16 | 18:27:57
    Bloggadress: http://romeoandjuliet.blogg.se
  • Lexie säger:

    Vilka böcker lånade du?

    sv: fick tag i Rowlings bok som e-bok på engelska igår:D

    Svar: Jag lånade en Dennis Lehane-bok, och en av Sophie Kinsella, dvs en lite mer "seriös" och en lite mer lättsam. Bra blandning :)
    CAROLINE

    2013-07-16 | 20:27:59
    Bloggadress: http://lexielaser.org

Kommentera inlägget här: