Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Enhetliga pocket av Läckberg

Kategori: Framtida bokutgivning

Den som strävar efter att ha Camilla Läckbergs böcker i en enhetlig pocketsamling kan glädja sig åt att de tre senaste böckerna i Fjällbackaserien släpps i pocket med det nya omslaget den 15:e augusti. Jag är förstås en av de som går och väntar :)
 
 
 
 
Jag vet ärligt talat inte hur snygga framsidorna egentligen är... men de är enhetliga i alla fall! Och i det här fallet skiter jag rent ut sagt i hur böckerna ser ut. Jag älskar ju innehållet!
 
/Carro
 

Kommentarer

  • Nilmas Bokhylla säger:

    Jag gillar det lite gammaldags, ruffiga stuket på böckerna men annars är de väldigt intetsägande. Sålde alla mina Läckberg-böcker för ett tag sedan faktiskt ;)

    Svar: Va? Har du sålt Läckbergböckerna!? ;)
    CAROLINE

    2013-07-20 | 12:32:10
    Bloggadress: http://nilmasbokhylla.wordpress.com/
  • Marie säger:

    Tillsammans i bokhyllan tror jag att de kommer att vara snygga! Och som du säger, innehållet är mkt bra:)

    Svar: Ja, de är ju åtminstone enhetliga och matchande, bara det är värt mycket. Och framförallt är de ju såå bra!
    CAROLINE

    2013-07-20 | 18:28:03
    Bloggadress: http://petitemari.wordpress.com
  • Sara Ekman säger:

    Jag har inte läst någon av hennes böcker, måste göra det :)

    Svar: Ja gör det, den här underbar så långt som jag har läst!
    CAROLINE

    2013-07-21 | 10:54:12
    Bloggadress: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här: