Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Äntligen semester

Kategori: Allmänt

Efter ett nattjobbsmaraton fick jag i morse gå på min efterlängtade semester! Nu väntar fyra veckors ledighet, och det innebär självklart att det kommer bli mer läsning än vanligt. Jag har sparat några böcker skrivna av mina favoritförfattare just till semestern. Jag vill ju vara garanterad bra semesterläsning ;)
Dessutom har två för mig nya författare smygit sig in i bokhögen. Har höga förhoppningar på båda!
 
Jag tänkte börja med den här boktraven... När jag läst dessa finns det fler i bokhyllan! :)
 
 
 "[Geim]" av Anders De La Motte
• "Livet efter dig" av Jojo Moyes
• "Fjällgraven" av Hjorth & Rosenfeldt
• "Stenhimlen" av Karin Brunk Holmqvist
• "I grunden utan skuld" av Viveca Sten
• "Tyskungen" av Camilla Läckberg
• "Helgonet" av Carin Gerhardsen
• "Den farliga leken" av Mari Jungstedt
• "Paradisoffer" av Kristina Ohlsson
• "På grund av Leon" av Jenny Leeb
 
/Carro
 

Kommentarer

  • CArro säger:

    Fjällgraven tyckte i alla fall jag var himla bra! Och guuuuud vad skönt med semester :)

    Svar: Den ser jag fram emot att läsa! Jag har tyckt mycket om de andra två böckerna i serien.
    CAROLINE

    2013-07-19 | 10:47:27
    Bloggadress: http://romeoandjuliet.blogg.se
  • Evelina säger:

    Vilken härlig bokhög! Jag har läst "Tyskungen" som jag tycker är en av Läckbergs bättre böcker :)

    Svar: Den har jag väldigt höga förväntningar på! Jag har bara hört gott om den :)
    CAROLINE

    2013-07-19 | 15:48:12
    Bloggadress: http://ewelinasbokblogg.blogspot.se
  • Zelly säger:

    Hoppas du får en underbar semester :) Jag gick i fredags och nu väntar fyra härliga veckor med :)
    Har endast läst Geim av dessa ovan, rekommenderar den verkligen.

    Svar: Ha en riktigt skön semester, du också!
    CAROLINE

    2013-07-21 | 22:27:06
    Bloggadress: http://zellysbokblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: