Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

30 day book challenge: day 1.

Kategori: 30 day book challenge

Jag får väl börja med att förklara min frånvaro här på bloggen. Det är helt enkelt att så att jag legat däckad i influensa... Jag har inte ens orkat hålla i en bok, och därför har inte en endaste sida blivit läst på närapå en hel vecka.
 
Nu tänkte jag i alla fall att jag ska hoppa på en av alla de "30 day book challenge"-listor som cirkulerat på bokbloggar de senaste åren. Ja, jag vet att jag är lite efter... ;)
Just denna utmaningen är hämtad här.
 
Vi kör väl igång med första frågan direkt. 
Day 1. Your 10 favorite books of all time?
 
"Tusen strålande solar" av Khaled Hosseini
"Da Vinci-koden" av Dan Brown
"Femtio nyanser av honom" av E L James
"Luftslottet som sprängdes" av Stieg Larsson
"Slumpvandring" av Majgull Axelsson
"Explosivt byte" av Janet Evanovich
"Snabba cash" av Jens Lapidus
"Alla mina systrar" av Judith Lennox
"Sommardöden" av Mons Kallentoft
"Grannen" av Dan Buthler och Dag Öhrlund
(Utan inbördes ordning)
 
/Carro
 

Kommentarer

  • Anna A säger:

    Blev inspirerad av din "challenge" så tänkte försöka mig på den också.
    Gillade också Hosseini, Brown, James och Larsson. Bra böcker, och serier i de två sistas fall) men inte mina absoluta favoriter som jag tänker på så där långt efter jag läst dem. De andra har jag inte läst. Har en Kallentoft på g från bokrean dock.

    Svar: Kul! :D
    CAROLINE

    2013-02-18 | 22:30:15
    Bloggadress: http://annasbokprat.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: