Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Omslagsonsdag #7

Kategori: Omslagsonsdag

Jag missade visst Omslagsonsdag  hos Bokpotaten i onsdags, men jag tänker att det väl är bättre med sent än aldrig, så jag kör utmaningen idag istället.
Den här veckan får vi visa upp de snyggaste bokomslagen vi har på andra hyllan.
 
 
På min andra hylla finns framför allt deckare. Tyvärr inga med särskilt snygga omslag, men jag valde de tre minst fula, åtminstone.
 
 
Och nej, jag tycket inte heller att filmomslaget till "Snabba cash" är så snyggt, men jag är så svag för Joel Kinnaman att jag inte kan låta bli att ta med det ändå...
 
/Carro
 

Kommentarer

  • Nilmas Bokhylla säger:

    Kallentofts omslag brukar jag gilla.. jag gillar däremot inte hans böcker, hehe ;)

    Svar: Samma här, faktiskt. Eller jo, jag gillade "Sommardöden", men de övriga var ingen succé...
    CAROLINE

    2013-08-31 | 05:07:00
    Bloggadress: http://nilmasbokhylla.wordpress.com/
  • Zelly säger:

    Den där Joel Kinnaman är det verkligen inget fel på :)

    Svar: Nej du... verkligen inte! :P
    CAROLINE

    2013-08-31 | 09:44:56
    Bloggadress: http://zellysbokblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: