Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Omslagsonsdag #6

Kategori: Omslagsonsdag

Hos Bokpotaten är det Omslagsonsdag  idag, och jag hakar på! Temat är träd och jag håller mig som vanligt till de böcker som finns i min bokhylla för att begränsa mig lite.
 
 
 
(Här syns texten dåligt, men det är "Vit oleander" av Janet Fitch)
 
 
Det blev "bara" fyra böcker denna gång, men jag får nöja mig så. Nu ska jag kika runt och se vad ni andra har hittat för fina omslag denna onsdag!
 
/Carro
 

Kommentarer

  • [Anna] säger:

    Himelsdalen var ett fint annorlunda omslag :)

    Svar: Ja, det var det faktiskt. Kul att sitta kika på olika fina omslag :)
    CAROLINE

    2013-08-21 | 14:28:04
    Bloggadress: http://bokraden.blogspot.com
  • Lena säger:

    Himelsdalen var vackert och färgsprakande!

    Svar: Ja visst är den! :)
    CAROLINE

    2013-08-22 | 10:58:13
    Bloggadress: http://lenasgodsaker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: