Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Veckans ris & ros! (v.17)

Kategori: Veckans ris & ros

Hos Sara och Bea har det blivit dags för Veckans ris & ros. Denna veckan handlar det om bokfynd, och vi ska berätta om vilket bokköp som vi är mest nöjda med hittills i år, och om vilken bok vi köpt men som vi är osäkra på om vi ens kommer läsa.
 
 
Det bokköp jag är mest nöjd med i år, är nog "En man som heter Ove" av Fredrik Backman. Jag har visserligen inte hunnit läsa den än, men jag är nöjd ändå ;) Jag tror och hoppas att jag kommer tycka om detta bokreafynd.
 
På bokrean inköptes även "Mrs Zjivago och hennes hemliga liv" av Olivia Lichtenstein, och just nu känns det tveksamt om den kommer bli läst inom en överskådlig framtid...
 
/Caroline
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: