Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Vardagshjälten Cecilia

Kategori: Framtida bokutgivning

Den 19:e juni släpps den sjätte delen om vardagshjälten och barnmorskan Cecilia Lund. Katerina Janouchs "Nattsländan" är efterlängtad av många - jag själv inräknad!
 
 
Jag har visserligen "Modershjärtat" kvar att läsa innan jag ger mig i kast med denna, och den har jag sparat bara för att slippa vara helt utan Cecilia Lund-böcker att läsa ;)
En glad nyhet, alltså!
 
/Carro
 

Kommentarer

  • Anette säger:

    Hurra for en god nyhet!! Nå har jeg skrevet det opp i kalenderen, og jeg gleder meg like mye som deg :) Hilsen Anette :)

    Svar: Åh vad kul att vi är flera som längtar! :-) Ha en fin måndagkväll!
    CAROLINE

    2013-04-22 | 15:07:38
    Bloggadress: http://www.anettesbokboble.blogspot.no

Kommentera inlägget här: