Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Äntligen...

Kategori: Framtida bokutgivning

SOM jag har väntat och längtat! Äntligen har Norstedts släppt lite information om den tredje boken i Denise Rudbergs serie om Marianne Jidhoff, i genren som Rudberg kallar Elegant Crime. Vid det här laget behöver jag väl inte ens säga att Denise Rudberg är en av mina absoluta favoritförfattare och att jag verkligen ser fram emot bok nummer tre!?

Hur som helst - den tredje boken beräknas komma ut i början av augusti, och den ska få titeln "Bara tre kan leka så".
Jag är supernöjd över att Rudberg spinner vidare på titlar som innehåller räkneord, och minst lika nöjd är jag över omslaget. Det är ju hur snyggt som helst!!
 
 
Man kan ju inte säga annat än att den här tredje boken kommer göra sig bra intill dessa två i bokhyllan:
 
 
 
/Carro
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: