Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

30 day book challenge: day 4.

Kategori: 30 day book challenge

Turen har kommit till dag 4 på 30 day book challenge-listan:
Day 4. Characters you hate and which books they’re from.
 
Malin Fors som är huvudperson i Mons Kallentofts böcker. Jag begriper mig verkligen inte på henne! Hon må vara en duktig polis, men i övrigt är hela hon ett stort frågetecken.
 
Joyce Barnhardt som är Stephanies ärkerival i Janet Evanovichs underbara böcker. Hon är en illvillig människa som bokstavligt talat går över lik för att få sin vilja fram.
 
Det blev visst inte längre lista... Det finns säkert många fler karaktärer som retar gallfeber på mig, men just nu nöjer jag mig med dessa två.
 
/Carro
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: